Hogy tedd vonzóbbá az álláshirdetést? Út, az eredményes hirdetésig!

Bármilyen hihetetlen, még mindig az álláshirdetés a toborzás első mozzanata, azonban a hirdetések többsége elavult, munkaköri leírások másolatai.



Sokan azt gondoljuk, hogy egy hirdetés megírása egyszerű. Valljuk be őszintén, gyakran előkapjuk a régről használt sablonokat, melyet a legegyszerűbb átírni, majd bízunk benne, hogy a hirdetésre érkezni fog a tökéletes jelentkező, vagy az állásportál csodát fog tenni.

Itt most álljunk meg egy pillanatra, és tegyük fel a kérdést magunknak, hogy miért is jönnének a megfelelő jelentkezők, a nem megfelelő hirdetésre?

A hirdetés maga a marketing eszköz, mellyel megcélozhatjuk, azt a közönséget ahol van esélyünk eredményt elérni, vagyis, hogy a megfelelő jelentkezők jelentkezzenek. Mert ettől lesz eredményes a hirdetésünk. Kevés olyan állásportál van, ahol az után, hogy feladtuk a hirdetést, segítenek a hirdetés kozmetikázásában.

Csapatunknak legfontosabb az elégedett ügyfél, és a mi ügyfelünk csak akkor elégedett, ha a hirdetése hatékony. Az idáig vezető úton van szükség ránk, mert ezt a folyamatot sem robot sem egy jó szoftver nem tudja helyettesíteni.

Kollégáimmal pár napja összeültünk, és papírra vetettük tippjeinket egy vonzó álláshirdetéshez, bízva abban, hogy tudunk ez által segíteni nektek az első lépésekben:

Céglogó feltöltése
Marketing eszközrendszer fontos összetevője a logó, ismertséget szerez, és építi a bizalmat.

Bérajánlat feltüntetése
Az álláskeresőknek fontos, hogy a hirdetők már az elejétől kezdve nyílt lapokkal játszanak a bérajánlat kapcsán.

Béren kívüli juttatások megemlítése
Fontos megemlíteni, hogy miért vagyunk vonzó munkáltatók! Az utóbbi években nőttek a bérek Magyarországon, de csökkent a munkavállalói elkötelezettség, ami azt jelzi, hosszú távon nem a fizetés miatt nő egy munkahely megtartó képessége. Érdemes megemlíteni például, hogy milyen a munkahelyi légkör/mennyire egészségbarát a munkahely, munka-magánélet egyensúlya mennyire összeegyeztethető, esetleg rugalmas munkavégzés, karrierépítési lehetőségek, rendszeres képzések, rendszeres csapatépítő foglalkozások, ne felejtsük JÓ CSAPAT = SIKERES, PROFITOT TERMELŐ CÉG.

PR cikk feltöltése
Az álláskereső ez által még inkább magáénak érezheti az egész cégkultúrát, és ez megerősíti abban, hogy ez az a hely ahova tartozni szeretne hosszútávon.

Karrier oldal készítése
A következő cikkünkben olvashatsz bővebben a márkaépítésről.

A draft.me egy demokratizált munkaerőpiaci platform, mely törekszik a semlegességre és hisz a munkaadók és munkavállalók közötti kapcsolat erejében. A draft.me nem támogatja a különböző üzleti modellek által eltorzított keresési eredményeket, kiemeléseket, előresorolásokat. Igazoljon a legjobbakból, igazolj a legjobbakhoz!